Ballibademin_21 bence 2. İçin çok erken hem bebek hemde sizin için. Tabi arkadaşı olup birlikte büyğmeleri çok güzel ama inan çok zor. 2 sine birden bakmak Bi yandan, bş yandan kıskanma durumu, diğer yandan maddi durum. Ben düşünmüyorum 2 yi çünkü çok büyük sorumluluk bakabileceğim kadarıyla yapmak istiyorum. Çoçuğu yaparkende ellere güvenilmemeli çünkü büyük çoğunluğu bizde sorumluluğun onlar o yüzden annelerin durumu önemli. Bu arada çalışmaynbcna biriyseniz ve yalnızda fençse olabilir. Ben çalışıyorum ve yaşım 30 o yüzden şimdilik düşünmüyorum. İlerde olursa en az 5 yaş fark olmalı diye düşünüyorum