zeytinn_bebek0 aa bende duymustum 2.gebelik icin önlem alındıgını ama ben direk doktoruma söyledim ben negatif esim pozitif kan uyusmazlıgı ignesi yaptırcam riske atamam dedim. Aslında normalde 2.gebelikte yapılır ama tamam sana ilk gebelikte de yapalım dedi. Benim doktorum özel poliklinikteydi ama tahlilleri acil durumları vs üniversite hastanesinde ücretsiz yaptırttı sagolsun. Doktorumun adını verince o hastanede güzel ilgileniyolardı ben orda dogum yaptım bu igneyi de orda oldum. Keske sizde kan grubunuzu belirtip igne olmak istiyorum deseydiniz. Saglık olsun bebis iyiyse gerisini bosverin böyle gelmis gecmis olsun