Kızlar merhaba dün sezaryen doğum yaptım. Bebeğime sütüm tam gelmediği için biraz mama verdim sonrasında sık sık emzirdim sütüm gelince mamayı kestim. İlk gün 2 3 kez kakasını yaptı. 2.gündeyiz bugün hiç kakasını yapmadı emmesi de gayet iyi sütüm şu an geliyor 5 6 kez çişini yaptı. Kakasını yapamamasının sebebi nedir acaba doymuyor mu ?