🙄 sizinkileri okuyunca benim bebe doymuyor mu diye düşündüm. Kaynanam haklı mı 😅doymuyor o yüzden gündüz uykusu kısa deyip durdu. Uyurken de uyanıkken de Mak 2.5 saat duruyor sık emiyor ve 3 5 dk sürüyor emmesi. Ama kilosu ve boyu üst sınırda yani doymasa aç olsa niye gelişsin 😪diye biliyorum