Ikizannesii51 canım 9 aylık olup düzelende var 3 yaş da kesilen de. Doktorlar beyin gelişimi için ilk 3 yaş önemli olması sebebiyle ilaç kesmeyi denemiyor en doğrusunu da yapıyor riskli. 3 yaş tan sonra ilaç kesilip deneniyor. Birçok kişinin kesiliyor. Benim kızımın ömür boyu gbi duruyor dedi doktor ama kafama da takmıyorum. İlaç kullanması artık canımı acıtmıyor sanırım en azından çaresi var ve uygun. Ne zaman başlandı ilaca kaç günlüktü değeri kaçtı