Bebeğim 2bucuk aylık emziriyorum emme sonraları gazını mutlaka çıkartıyorum mideden gık sesi illa duyuyorum fakat ara ara derin uyuyo uyandırsam ağlıyo odaklanamıyor sırtını sıvazlasam da çıkarmıyor sizce ne yapmalıym eşimde bazen alttan pırtlatınca emdiği zaman e çıkardı işte diyor yani bu konuda nasıl yapcsm Bilmiyom 😓