Selamlar bebeklerde ilk saç kesimi kaç ay olmalı veya kaç yaşında kesilmeli ? Benim bebeğim altı aylık kız çocuğu saçları zaten çok azdı ben bugün kestim yani makineyle kazıttık . Bunu daha önce de araştırmıştım altı aydan sonra keselebileceği söyleniyordu ben de o yüzden bebekken yürümüyorken kesmeyi tercih ettim belki saçları gür olur veya olmaz gerçi saçlarının gür olması bir yönden de genetikmiş benim saçım seyrek ama babamızın saçı sık neyse iyi mi yapmışım kötü mü yapmışım sizler nasıl yaptınız kestirdiniz mi ??