Merhabalar. Kızlar bebeğim 14 Ay 20 günlük 9. Aydan beri emekliyor tutunup kalkıyor sıralıyor ama gel gelelim ki asssla yürüme hevesi yok. Biz yürütürken bile isteksiz. Karnını öne atıyor yürütürken. Ellerini bırakıp desteksiz ayakta hiç durmuyor. Eşim de ben de 10 aylıkken yürümüşüz oysa ama ilgisi yok demek ki. 🤷🏻♀️ bizim yörede yürümeyen bebeklerin ayak bağı kestirilir cuma namazından ilk çıkana hiçbir şey söylemeden bebeğin ayağına bağladığın bi ipi keatirirsin. Sanırım öyle yapacağım. Aramızda bunu bilen yapan yapanı duyan var mı acaba?