deniz-95 minnakimm reflüsü olduğu için mecbur kullanıyorum. İnce bi yastık. Belden yukarısını desteklemek için. Eğer kusma problemi yoksa kullanmayın.
Neslihan-55 minnakimm 5 aylık olana kadar hiç yastık kullanmadım gündüz uykusunda uyutmak için arada kullanıyorum yastığın içindekiler varla yok arası ince yani 2-3 cm kalınlıkta gece uykusunda falan hiç yastık kullanmıyorum şuan 6 ay 21 günlük
deniz-95 minnakimm bana doktor belinden destekli kullanabilirsin demişti. Ki kustuğu için zaten kullanıyordum ben. Eğer tehlikeli boyutta kusması varsa kullanın. Yoksa 2 yaşına kadar önerilmiyor diye biliyorum. Ben mecburen kullanıyorum.
Glsn7581 minnakimm şimdi azaldı şükür yenidoğan dönemi çok kustu bende asla beslenme aralarını uzun tutmadım çok acıkınca çok emip kusardi ince yastık koydum emzirdikten sonra asla hemen yatirmadim kucağımda tuttum öyle yatırdım
Semaokan minnakimm ben doğduğundan beri kullanıyorum ince yumuşak yastık ilk zamanlar cok kusuyordu çünkü şuan 5 aylık halen devam ve o kadar guzel kafa sekli var ki 🤭🤭