Merhabalar 13 gün önce sezeryan oldum yapıştırma şeklinde yara yerim sadece başlarda normal dikiş var. Dikiş yerlerimde sertlikler var sizce normalmi. Birde bu g0n duş alırken dikiş yerlerimden böyle uhu gibi birşey soyuldu kalktı normalmi bilgisi olan lütfem yazsın 🙏