Tanemimm 6 haftalık zorunlu kürtaj oldum fakat hala göğüslerim çok şiş ve gergin. Hatta süt akıyor. Bu nasıl olabilir, normal mi bu?
deniz-95 Tanemimm süt mü🙄 bende 8 haftalıkken küretaj olmuştum ama süt müt yoktu. Hormonlarınız çok mu artmıştı acaba.
Tanemimm deniz-95 sıkınca süt geliyor göğüslerim dolu dolu. İlk bebeğimde de çok sütüm vardı kızım doymuştu süte
deniz-95 Tanemimm proaklin hormonunuz çok salgılanmıştır. Hcg yavaş yavaş düşerken onu da baskılar muhtemelen. Eğer çok sürerse doktora gözükürsünüz. Zaten 1 ay sonra kontolünüz olacak.
Dlaraozturk Hormonlar tavan yapmış. Geçmezse doktora gidin bence korkulacak birsey değil. Sonuçta bebek ayrılıyor sizden.