Minnik1 Bebegim 19 aylık oldu daha bir kere bile anne demedi cok üzülüyorum yahu 🥲 Ne zaman anne demeye baslar
matmazel_ Minnik1 sen sürekli anne diye çağırmış gibi yap kapıya doğru ya da telefona . Ben öyle dedirttirdim . Kendim sürekli anne anne çağırdım 😂
Berna0612 Minnik1 sürekli teşvik etmeye çalış bence annecim annem annem diye seslen der inşallah sıkma canını ❤️ ❤️
elaninannesiii Minnik1 15 aylık evin içinde anne anne anne diye dolanıyor ama bana hiç demiyor beni ağlayarak çağırıyor e anne diyebiliyosun işte bana desene demi, şarkı söyler gibi diyor anne anne diye
Med Minnik1 Anne nerdeymis,burdaaaa Baba nerdeymis,burdaaaa Böyle oyunlar yapabilirsiniz. Fotoğraf gösterebilirsiniz. Fotoğrafa bakıp babbaa diyor çok hoşuma gidiyor
elaninannesiii Med bende öyle öğretmiştim bak fotoğraftaki anne bak fotoğraftaki baba diye şu an dışarda konser afişi görüyor ebru gündeşe anne diyor cem Adriana baba diyor 🤣
Kubra3525 Berna0612 maşallah bizimki yeni ba ba ba hızlı tekrar ediyor da anne yok henüz beklemedeyim😂
Med elaninannesiii ahahaha inanir mısın bizimde öyle 😂 sakallı herkes baba, yaşlı amcalara da dede diyor 😂
Berna0612 Kubra3525 şimdide susturamıyorum inanki biz anneler hep böyleyiz ilk konuşmayı öğretiriz sonra da susmayı 🤣🤣🤣
Rukiye-94 Minnik1 18.ayında dedi ve şimdi sürekli aneeee aneee söyleniyor 😂 baba baba diye seslenmesi çok zoruma gitmişti ama artık babasına bile arada aneee diyor oh olsun 😂😂
Kubra3525 Berna0612 evet öyle gerçekten hazır hissettiginde herşeyi yapıyo her bebek farklı karşılaştırıp üzülmemek lazım 🌼