Kızlar selam, 3 ocakta diyete başladım 13 kilo verdim 1 ay içinde.fakat bir şey oldu bütün motivasyonum düştü. Sürekli bir şeyler yiyorum verdiğim kiloyu almadım çok şükür ama bu gidişle alacak gibi görünüyorum .sizler diyete başlsyınca kendinizi nasıl motive ediyorsunuz ?