Nasıl gidiyor analık ? Benimki doğduğu günden beri paso ağlıyor. Artık kafayı yicem. 3 ay olunca geçer dediler ama yok anam geçmiyor. Tuvalete gidemez oldum 3 ayrı doktor gezdim neden böyle sürekli ağlıyor diye. Kolik deyip gönderdiler. Bizim gibi olan var mı ?