Hanımlar merhaba
İki buçuk ay önce normal doğum yaptım .kesi atılmıştı oradaki dikişler düştükten sonra kırmızı bir tarafı kalkmış bı et parçası oluştu ve kanıyor doktorum kesilmesi lazım dedi .devlete gidiyorm sormayı da unutmuşum bebeğime tek başıma bakiyorm yardım alabileceğim kimsem yok .bu işlemi yaptıran varmı yapıldıktan sonra hemen ayağa kalkar miyim bbegime bakarken zorlanacagim diye çok korkuyorm