minikkira AyseninAnnesiiii İnşaAllah önemli bir şey değildir. Allah şifa nasip etsin bütün hasta çocuklara
zeynep321 Plt benm de yüksek çıkmıştı alınan kan çok bekletilirse de yanlış sayım olabiliyormuş ikinci bı kere daha verdim bu sefer yayarak bakıldı ve değer olması gerektiği gibi çıktı geçmiş olsun🌼 minikkira AyseninAnnesiiii
Nuku Balkupum2505 benim de düşük çıkıyordu uzun süre tedavi gördüm hatta ilk losemiden şüphelendi doktorlar şükür atlattık o günleri benim de vücudumda hep küçük küçük morluklar oluyordu
Balkupum2505 Nuku benimde düşük hamileligim boyunca tedavi gördüm doğum kaza gibi durumlarda ölüm riskim vardı trombosit takviyesi iyne ilaclarla zorlu bi dogum yaptim bende. İlaç vs tedaviside yok tek çare dalagını aldırmak demisti doktor
Annabel AyseninAnnesiiii ailenizde pıhtılaşma bozukluğu var mı? Bebeğinizde fark ettiğiniz sebebsiz morluklar?
cankuzularim AyseninAnnesiiii https://resmin.net/image/m5352 canim bu bizim sonuçlarımız lenfosit bagisiklik sistemi çok düşük dedi nutrigiana üzüm çekirdeğini ve sibirean wellness in balık yagi ni kullandik çok şükür duzeldi
AyseninAnnesiiii cankuzularim benim size göre düsük degil sanırım ama çok düsük dedi nedendir bilmiyorum . Hatta bağışıklık yetmezliğinden şüphelendi