Hamzacagan_1903 1 seneye yakın uykusuzluğu yaşayan biri olarak çok iyi anlıyorum sizi,kimine göre yanlış olsa da hem bebeğiniz deliksiz mışıl mışıl uykusunu uyuyo hem de annesi olarak sizde rahat ediyosunuz,sadece anne rahat etmiyo yani,bebeğiniz güne daha dinç uyanıyo ve gece boyunca uyanmıyo hiç,en önemlisi de büyüme olarak gelişimini sağlıklı bişekilde tamamlıyo büyüyo,kimse istemez bebeğini ağlatmayı elbette ama bu süreç günlerce ağlatmakla olmuyo ve ağlama süresi 3-5 dakikayı geçmiyo inanın,en azından anneye bağımlı olmadan uyumayı öğreniyo,herşeyin eğitimi olduğu gibi uykununda eğitiminin olması normal bence,onlar dünyaya hiçbişeyi bilmeden doğarak geliyolar,anne baba olarak öğretmen oluyoruz çocuklarımıza bizde