Yuliacanpolat Bebeğim 2 aylık ve maalesef covid oldu, ateşi çıktı, ağrıdan inledi ağladı bebeğim, çok şükür bugün dördüncü gün biraz daha iyiz. Ama beni daha çok korkutan olay covid sonrası görülen misce sendromu:( bebekleri korona olan anneler var mı?
Yorgunannee_dd Yuliacanpolat bende bundan çok korkuyorum umarım olmaz 😥 yaklaşık 15 gün oldu bitti gitti normale döndük artık. Doktora sorduğumda 4-6 hafta içinde ortaya çıkabileceğini söyledi umarım olmaz geçmiş olsun sizede