Merhaba 46 günlük bebegim var emzirmeler kabusa döndü. Hayatımda kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim.E emzirirken en başından beri inanılmaz göğüs ağrısı cekiyorum ağlaya ağlaya bağıra bağıra bı emzirme hayal edin sonrasında da bitmiyor yine göğsümde sırtıma kadar yanma hissediyorum. Duyduğum bildiğim her şeyi uyguladım kadın doğum pediatri genel cerrahi hekimlerine gittim çare bulamadım azalma bile olmuyor neredeyse 🤦🏻♀️lansinoh krem, gümüş kapak, zeytinyağı, madecassol ve hametan krem, antibiyotik kullandım,sıcak uygulama yapıyorum, emzirme sonrasi surekli pompayla göğüsleri tamamen boşalttim, bebeğimde dil dudak bağı da yok. Bunları yaşayan farklı bı yöntem deneyen var mı emzirmeyi bırakmak üzereyim dayanacak durumum kalmadi bu ağrılarla bebeğimle ilgilenemiyorum doğru düzgün.