Hurremsultan7 ben Bi kaç yere başvuru yapmıştım. Dün aradı birisi. Sağlık sektörüymüş.prim usulü çalışıyoruz dedi. Hat vericez, bir hafta online eğitim var dedi. Bize numaraları vereceklermiş arayıp çek-UP satmaya çalışacakmışız. Her satış 90 TL imiş. Pek kafama yatmadı çünkü insanları zorlayamam. Kimse de zaten tlfndan güvenmez diye düşündüm. O yüzdn vazgectim bu tür ilan çok kariyer.net te