Esraaltayyyyy İnternette gördüm Marmara Ünversitesi Hastanesinin Uyku Polikliniği varmış . 6-36 aylık bebekler için uyku danışmanlığı veriliyormuş. Randevu alıp gidebiliyorsunuz ihtiyacı olan varsa araştırabilir.
Bibitmediniz Esraaltayyyyy neee uykumuuuu polk.miiii danismanmiiii randevumuuuu ay hemeeeen aliyorummm
CankizimRavzam Bibitmediniz Yapıştırrrrr 😅 Angarada da olsa giderdim valla ya 😅 Zira dün gece ruhumu teslim edecektim saat 5 de yattida bebem 26 buçuk aylık kendileri cani sağolatca varya issircam tötünü başını ay içime sokasim geliyo 😅😅😅😅
Esraaltayyyyy antropologanne Yoğunluktan mi acaba randevu vermiyorlar millet biliyordu demekki hız yeni öğrendik
antropologanne Giden anne varsa bu arada paylasabilirmi tecrubelerini ? Bosuna randevu almak icin kendimizi paralamayalim 😂😂
Esraaltayyyyy Klymeneninatlasi Evet bende öğrenince çok şaşırdım uyku eğitimine tonla para veriliyor hastane bünyesinde böyle bir poliklinik açılması müthiş birşey bence içeriğini bilmiyorum ama her halükarda uykuya yardımcı olacağını düşünüyorum
Klymeneninatlasi Esraaltayyyyy evet ve işin garibi geçen gün reklam düştü instagramına uyku koçluğu 5bin ₺ verip eğitmen olabilirsiniz diye. Arkadaşım sormuştu bebeği için 6bin₺ demişler. İlginç bir memleket olduk 🤷🏻♀️
Esraaltayyyyy Klymeneninatlasi aynen öyle internetten de araştırdım sadece bebeklere uyku için değil anne ruh sağlığının iyileştirilmesi içinde destek veriliyormuş