Güzel anne üzülme lütfen bunları okudukça çok üzülüyorum kendi çaresiz kalislarim geliyor aklıma.bebek kaç aylık probiyotik kullanın ve bir beslenme programı yapın sıvı+yağ+meyve+sebze içeren program olmalı .tahıl içerikli olmamali.doktorun verdiği kremler ve zeytinyağı ile gevsetilmeli ,sert müdahalede bulunmayın.sicak oturtma banyoları yapın içine çay ağacı yağı ve çorek otu yağı ekleyebilirsiniz