Merhabalar bebeğim 2 Nisanda 2 yaşına girecek bezi bıraktirmayi deniyorum gün boyu alıştırma külot kullaniyoruz tuvalete oturuyor ama yapmıyor normalde büyük tuvaletini günde 3 kez yapardı şuan yapmıyor gece usutmesin diye bez takıyorum tam bezini taktım yatırmaya götürürken kakasını yaptı bezine acaba alıştırma külotuna yapmak istemiyor neden olabilir