Bebegin kilosu önden gidiyor böyle giderse sezeryanla alırız dedi doktorum. Suyum biraz fazla ama şekerim yok. Ultrasonda yanılmak olabilirmi acaba. Başına gelen oldumu 4 kg üstü doğar dedi ilk cocugum nrmaldi bunu normal dogurmak istiyorum ama doktor olmaz diyor. Bi yandan alt tarafıda parçalamk istemiyorum. Bakıcak kimsem yok sezeryandanda korkuyorum son haftalar bebek kilosu nasıl ilerliyor napıcam bilmiyorum