Önceki aylarda 11.30 12 olan gece uykusuna geçme saati çok şükür 8.30 oldu fakat tam geçiyor sayılmaz. Yine 11.30 olana kadar uyaniyor .uyanıyor dediğim gözü kapalı kipirdaniyor sallanmak istiyor .neden derin uykuya bu kadar geç geçiyor olabilir. Bebeğim uyudu dinleneyim yok tetikleyim sürekli akşamları. Sizlerde durumlar nasıl