Kızlar 9 aylık için kan tahlili için cocuk hastanesine götürdüm doktor 9 aylık aşısını yaptır dedi ve bana 8 aylıkken sağlık ocağı hemşiresi dediki biz gerek duymuyoruz aşıya aynı aşı dedi 1 yaş aşısı ile ama doktorda önerince bugün gittim ve yumurta beyazı yedirdin mi hayır dedim Onu yedir öyle yapim dedi ee bana cocuk doktoru öyle bir açıklama yapmadı bile sizler yaptırdınız mı 🙄
He bide yumurta beyazını ilk nasıl vermem lazım 3 gün kuralı yapim öyle yaptırım 9 aylık aşısını diyorum