Simay_can eger emziriyorsaniz sarimsak dilimleyip yutun ya da yogurda rendeleyip yiyin bu sekilde bagisikligi gucleniyormus dis cikarmada olusan ates ishal gibi durumlarda bagisikla alakali oldugu icin zorlanmadan ya da daha az zorlayarak geciyormus 7. aydan itibarende bebeginizin yogurduna cok az rendeleyip verirsiniz o zaman da cok fayda eder🙏🏻