Merhaba oğlum 3.5 yaşında. Geçen ay doktor muayene esnasında kalbinde üfürüm var dedi ve bizi çocuk kardiyologuna yönlendirdi. Oğlumun kalbinde pda denen damarın kapanmadığını öğrendik. Anjiyo ile kapatılması gerekiyor. Bilgisi olan veya bu süreçleri yaşamış olan var mı aranızda??