8 aylık erkek bebeğim var. Çığırtkan bı çocuk değil normalde. Doğu görevi sebebiyle urfadayiz çevremiz çok yok. Evde bizimleyken konuşuyor bababa dedede vs diyor gülüyor civildiyor ama çoluk çocuğun arasına girince dönüp izliyor. Hiç tepki vermiyor. Görenler bu çocuk niye böyle diyor bende yapısı öyle sessiz dedim ama aklıma takılmiyor değil son zamanlarda. Acaba bizden başka kimseyi goremediginden mi ilk gördüğünde sessiz kalıyor.