Deletedmom_109 bol su. Bu işin ilk kuralı bu çünkü. Cildi içten nemlendirmek gerek.
Ben de sizin gibi, önce sıcak sonra soğuk su ile yıkarım.
Gül suyu olmazsa olmazım, muhteşem bir tonik. Bazen peeling niyetine ruşur taşı kullanıyorum çünkü bende kremler işe yaradı.(Karma cildim bu arada)
Krem olarak çay ağacı yağını çok uzun yıllardır kullanıyorum. Muhteşem bir şey, faydaları saymakla bitmez.
Kaş ve kirpiklerim için badem yağı kullanıyorum. Saçlarım için hindistan cevizi yağı kullanıyorum ara ara zeytinyağı maskesi yapıyorum.
Ve düzenli olarak kestiriyorum saçını. Bu saç bakımı konusunda en önemli nokta bence.