Kızlar merhaba ,bebeğim 40 günlük gazlı bir bebek probiyotik ve gaz damlası kullanıyorum ama çok fazla ıkındığından göbeği dışa doğru çıktı fıtık olacak diye korkuyorum halk arasında para -düğme vs bağla diyorlar ama pek mantıklı gelmiyor başına gelen bu süreci yaşayan var mı acaba ?