NANANA https://imgyukle.com/i/E8NnAt evet güzel anneler biz ameliyat olduk. Geniz eti Bademcik ve dil bağı üçü bir arada. Oğlum 3.5 yaşında ve otizm oldugundan sürekli hastalanma işimize gelmiyordu ve dil bagı konuşmaya etki etdiginden onuda almamız gerekliydi. Çok korkmuştum karar verirken ama dün 2 saatlik ameliyat süreci ve bugün sadece beslenme sıkıntısından hastanedeyiz daha . Belki yarın belki cüma eve geceriz dediler. Bunu yaptırmak isteyip korkan anneler inanın hiç korkulucak gibi digilmiş gayet rahat hiç aglamada olmadı çok şükür. Ama rahat nefes alıcak ve daha saglıklı olucagından bunun için pişman diğilim. …
Ebruli101 NANANA geçmiş olsun, tez zamanda toparlanır İnşallah 🤲 Dil bağı çok küçük bizde de var dedi doktor 32 aylığız henüz konuşmuyor birkaç kelime haricinde ama doktor konuşmaya engel değil dedi bilemedim bende 🤔
NANANA Ebruli101 konuşmaya engel digil konuşma bozukluguna engeldir harfleri doğru çıkaramaması pelteklenmesi falan. Çok teşekkür ederim