gyc Merhaba arkadaşlar Oğlum 22 aylık tuvalet eğitimi vermek istiyorum ama nasıl olacak nasıl başlarım nasıl yapabilirim hiç bilemiyorum kaka çiş diyo tuvalet kağıdıyla elbise üstünden götünü siliyo tecrübelerinizi bilgilerinizi paylaşırsanız cooook sevinirim
Alpingo gyc bence cok acele etme derim benim oğlum 20 aylık ama ben 2.5 yaşında baslıcam kasları 2 yaşında yeni yeni tuvalete başlamaya müsait oluyomus
Badehandeyldz gyc ben 28 aylık başladım ilk gün altına ıslattı hiç lazımlığa yapmadı korkuyordu bende kızmadım varsa yap dedim yok dedi hep altına işedi. İkinci gün yarı altına yarı lazımlığa işedi ( kakayı hep altına yaptı). Tabi ağlayarak tuvalete gidiyordu istemiyordu. 3.gün söylemeye başladı çişini ben devamlı gelince söyle diyordum şimdi çiş yapınca bay bay tuvalet diyor biraz sabır istiyor
Deletedmom00881 gyc 3 çocuk annesi olarak bence henüz erken yaz ayında başla canım, sabırla her 10 dk da bir sor ve tuvalete götür, Çocukların kakalarını çişlerini tuvalete yaptığı videoları izletin görünce oda yapmak ister
Badehandeyldz gyc ben başladığımdan beri hiç bez takmadım tek sorunumuz sadece lazımlığa yapıyor normal klozet yada yer tuvaletini yapmıyordu iki gündür orayada alıştırdım güzel gidiyor