İlk gün denemeyi düşünüyorum eğer ki sıkıntı olmazsa tutacağım. Bizim emme problemimiz var zaten. Ciddi bir hiperlaktasyon krizi oluyor bebeğim de belki o sıkıntımız olmaz diye umut ediyorum aç kalırsa da artık sağdığımız sütten vereceğim takviye🤦🏻♀️