Arenberktos Merhaba kizlar, 5 aylik bebeğim var emiyor ama bogazlarim cok kötü şişti hic yutkunamiyorum icebildigimiz bir ilac yok mu bizim paroldan başka ne iyi gelir? Bir de ogretmenim okulda konustukca daha kötü oluyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Arenberktos Ihlamur? Kekik çayı? Karabiberi ballı sıcaga yakın bir ılık süt bunu kesin dene. Karabiber yakacak hemde çok, ama çok iyi gelecek. Ek olarak yarım çay bardağı su bir çay kaşığı silme değil normal karbonat ve yarım çay kaşığı tuz karıştır 1-2 saatte bir gargara yap tükür 2-3 güne çok çok iyi gelecek bu da senin için. Balla toz zencefil karıştır kaşıkla ye. Şifa olsun.
HLmom Arenberktos ayni şeyi 2 gün çektim öksürük hapşırık sağlık ocağına gittim bol su ve parol dedi emzirensin ilaç içemezsin dedi bugün doktora gittim enfeksiyon bölümü iyi ki gitmişim ciğerime inmiş ilaç verdi önce anne sonra bebek emziren ilaç içemez diye bisey yok dedi
Mevgul Arenberktos kesinlikle sarimsak deneyin ilacsiz herseye faydasi oluyor yogurda rendeleyip yeseniz ya da dilimleyip yutsaniz bile hemen iyi gelir
RuzgarMommys Malesef paroldan baska bisey yok ilaç olarak. Ama boğazına sirke limon karabiber karıştırıp shot yap iç
coktepkiliyim Mevgul elhamdulillah sarımsak mucizesini öğrendiğimden beri ayakta atlatıyorum bu tür rahatsızlıkları
Mevgul coktepkiliyim aynen oyle bende kendime ve bebegime uyguluyorum ilaclar zaten zehir hic gerek yok🌸🙏🏻
saripapatyam2 Arenberktos emzirirken kullanılabilecek antibiyotikler var.. hamilelik kadar zor olmuyor emzirme döneminde ilaç kullanmak
UraSsmom Arenberktos Parol ve minoset sadece geçmiş olsun, bi doktora da görünün isterseniz belki vardır başka bi yolu yada doğal yollardan halletmeye çalışın
RainOverMe Geçmiş olsun ilaç degıl ama benım de faranjitim var lipton zencefil limon sallama cayını yapıyorum cok ıyı gelıyor belkı faydası dokunur