Aysadurus çok azda olsa bebek küçük olduğu için riskli . belki labial yapısıklık vardır . Kukusuna detaylı baktı mı çocuk doktoru ? Veya söylediğim gibi olabilir bir usg gerekebilir enazından içiniz rahat eder. Bir diğer ihtimalde madem kız çocuğu bez temizliğine dikkat edin bunlar yoksa bez temizliği eksiktir veya mantar falan vardır. Sadece kaynamış su ve pamukla, vajşnadan anüse yani önden arkaya doğru silin. Pamuğun bir yüzünü bir kez kullanın. aynı yüzle ikinci kez geçmeyin.bu şekilde hijyene dikkat ederseniz herhangi bir sorun yoksa olmaz zaten. ben elimde patlamak üzere bir bomba varken 14 aydır her seferinde bezine böyle baktım. Hiç enfeksiyon geçirmedi. Bez için ayırdığım kaynamış suyu bile günlük kaynatırım, pamuğunu kullanacağım kadar ıslatırım. Beklemiş pamuklu suda da mantar riski olur. İkşncş olarakta bezi Sürekli yenileyin en geç 3 saate bir dolmasa bile değiştirin. Yaparsa hemen değiştirin. Bu şekilde pişik asla olmaz. Ve pişik kremi de kesinlikle yasak özellikle koz çocuklarına, pişik kremide kullanmamalısınız.