Bebeğim bu sabah fışkırarak kusmaya başladı ateşi yoktu acile götürdüm ultrason baktılar Tam anlamadık yarın emar çekilsin dediler kötü bisey var mı dedim cocuk doktoruna oda erken dogan bir bebek olduğu için takip edilecek dedi çok korkuyorum daha önce bakilmisti ve bisey dememislerdi kusmasi için surup verdi
Bebeğim erken doğdu suan 6 aylik bingildagi sanki sert gibi sağlık ocağına aşı için götürmüştüm bisey dememislerdi
Daha önce başınıza geldi mi