Eylulsmoms Hanımlar merhaba bebeğim 18 ay 15 günlük oldu ama hâlâ yürümüyor . Herşeyi yapıyor popo üstü emekliyoruz her yere popo üstü gidiyor . Koltuğa inip çıkıyor sıralıyor . Koltuğa yasladigimda bana 3 4 adım atarak geliyor tek elle tutarak da yürütüyorum çok rahat yürüyor ama kendi başına desteksiz yürümüyor . Bebekleriniz kaç ayda nasıl yürüdü yardımcı olur musunuz
afraninannesii Eylulsmoms üstte kalsın nedenini bilmiyorum. Benim kızım 12.ayda yürüdü. Acaba bebeğinizin cesaretini kıracak bir durum mu oldu? Doktoru ne söylüyor bu konu hakkında
Eylulsmoms DemirAlaz en son götürdüğümde bir sorunu yok zamana bırakın dedi değerleri gayet iyi çıkmıştı
Mirage91 Eylulsmoms 18 aya kadar doktorlar yürümesini bekliyor bi doktora götürün en iyisi. Siz inek sütü felan veriyor musunuz
Eylulsmoms Mirage91 daha 1 aydır veriyorum 1 yaşına kadar anne sütü aldı ondan sonra mama ile devam ettik mama istemeyince paket süt veriyorum ama oda günde iki kere uykuya geçerken sadece
Ayfer2608 Eylulsmoms merhaba doktora gitmedik daha ama Ergotherapie gitmistim gecen hafta o kaslari biraz zayif dedi ve yürütmek icin zorlamayin emeklesin ve kendisi istesin yürümeyi.Oglum koltuga cikip informiert.zipliyor ama ayakta saniyelik duruyor hemen yere düsüyor.Biraz daha zamanimiz var sanirim
Mirage91 Eylulsmoms inek sütünü kesin hiç vermeyin inek sütünün hiç faydası yok gelişimi engelliyor,doktorum öyle demişti. Burda da biri yazmıştı çocuğum konuşmuyor, yürümüyor diye,doktoru ona sütü yasaklamış
Eylulsmoms Aalya hayır yeni goturmedim çocuk doktorum nörolojik değerlendirmek için hiç kalkıp basamamasi sana doğru adım atamamasi gerekli demissti
Eylulsmoms Zlm hiç yürümeye zorlamadim kendisi düştüğü oluyor ama hop oldu deyip gülüyoruz ve gülerek kalkıyor
Zlm Eylulsmoms zorlamak için değil mesela benim kizim sürekli yürümek istiyo bizde elinden tutup yürütüyoruz bazen elimizi birakiveriyo o zaman düştüğü oluyo öyle demek istedim
MinikPrensesannesii Eylulsmoms kızım 10 aylıkken yürüdü 18 aya kadar yürümesi lazım diyo doktorlar. Bence bi görünün
Aysemcan Eylulsmoms bizimkide 14 aylık yürüdü biz spaya götürmüştük ondan sonra yürümeye başladı. Suyun etkisi olmuştu birde bunu deneyin.
annesikuzusuu Benim kızım 17. aya girmek üzereyken sıraladı adım atmıyordu desteksiz ayakta durmuyordu 18. Ayda norolojiye götürdük aşı olmuştu bir kaç gün öncesi o yüzden test yapamadı bir ay sonra tekrar getirin dedi doktordan geldikten bir kaç gün sonra teşvik edince bir kaç adım atmaya başladı sonra adım sayıları çoğaldı ama tam denge yoktu suan 19.5 aylık iki gündür tam olmasa da yürüyor evin içinde dışarda denemedim daha teşvik ederseniz yürür bende ben ilk adım atması icin koltuğa dayayıp karşısına geçip ağzıma balon ya da oyuncak alıyordum gel gel diyordum öyle geliyordu