Biz ilk dozu 7.ayda yaptırdık 3 doz yaptıracağız. Şimdi bi arkadaşım aradı sağlık ocağında çalışan ebeyle görüşmüş 1 yaşa kadar aşı çok olduğundan devlet karşılamıyor. Özellerde 3 doz yapıyorlar 1yaştan sonra tek doz yapıldığından devlet karşılıyor demiş. Öyle bi şey var mı