Merhaba 3 aylık bebeğim var, yeni mama takviyesine geçtik. Çünkğ meme başım da aşırı çatlak oluştu, bebeğim 2 saatte bir emiyordu ve bu sebeple meme başı hiç düzelmedi aksine anıracak kadar bağıra bağıra emzirdim son bir ay. Artık dayanamadım mama takviyesi yaptım ve memeyi dinlendirerek yaraları iyileştirdim. Bu sefer de sanırım süt azaldı ve emzirdikten bir saat sonra yine emmek istemeye başladı. Mama ve meme olmak üzere şuan besleniyor. Mama da normal de şuan 180 cc içmesi gerekirken 100 cc zor bitiriyor ve uyuya kalıyor, bir türlü uyandıramıyorum. Tam 3 aylık olduğu gün 5 kg geldi. Gece 9 da uyuyor 3 de felan kalkıyor, acaba gece uzun uyuduğu içinmidir. Geçen ay 400 gr kilo almış mesela, zaten bunu gören doktor direk mama takviyesi verdi. Meme başı iyileşti 3 günde mamayı bırakayım derken bu sefer kiloyu az aldığı için mamayı bırakamadık. Biberon ile beslenirken süresi yarım saatti buluyor, bu normal mi mesela, biberonumu değiştirsem acaba ?