Mervexxx kesilsin istemiyorum fakat sürekli sağıp bebeğinin içmesi gereken o sütün heba olması üzücü oluyor. Bugün bir kez daha denedim biraz aldı sonra bıraktı ve çok ağladı. Sonra vermedim. Sağ memeyi ve biraz mama verdim. Bu döngü çok yorucu ve üzücü oluyor. İnşallah yeniden alır 😔