Ben kabin memuruyum.İşimi çok seviyorumArtıları çok olduğu gibi olumsuz yönlerine de var.mesela gecesi gündüzü yok,bayram izni yok.Gece uçuşlarıda oluyor.Yatıya gidiyorsunuz çocuğunuzdan ayrı kalıyorsunuz.Ama maddi anlamda çok tatmin edici maaşı var.Çok fazla boş gününüz oluyor.Çok güzel imkanlar sağlanıyor.Türkiye de yapılabilecek en güzel mesleklerden biri