Lalin9898 saçma sapan öyle şey mi olur diyenlere kulağınızı tıklayın lütfen bu çok normal bir şey. Bebeğiniz bunu yetişkinlerde ki gibi düşünmüyor asla sadece bu durumda rahatlıyor. Geçici bir durum kesinlikle korkmayın tepki göstermeyin, bağırmayın, yapmaması için uyarmayın. Çünkü yetişkinlerdeki gibi bir haz duygusu bebeğiniz de yok. Öncelikle doktorunuzda idrar tahlili vermenizi öneririm. Herhangi bir idrar yolu enfeksiyonu var mı yada kaşıntı için mi yapıyor yoksa gerçekten bundan keyif mi alıyor öncelikle bunu belirleyin. Herhangi bir idrar yolu enfeksiyonu yoksa eylemi gerçekleştirirken dikkatini farklı yöne çekin farklı oyunlar kurun zamanla unutacak geçici birr durum. Saçma sapan yorum yapanlara da kulağınızı tıkayın..