ZeynepEdis Aşılar neden her bebekte ateş yapmıyor. Bagısıklıgı guclu olan bebeklerde mi ateş olmuyor. Benım tüm aşılarda bebegımın ateşi cıktı. Bagısıklıgı düşükmü acaba diye üzülüyorum
Sedanindenizi ZeynepEdis Fikrik yok ama benim bebegimede ates yapmiyor asilar sukur🙏Ama cok huzursuz oluyor asi oldugu gunlerde.
Deletedmom_23 ZeynepEdis Zannetmiyorum. Benim 4.ay ateş yaparken diğer aşılar ateş yapmadı. Bence değişiyor.
Mommysharkdoodoodoodoo ZeynepEdis vücut tepki veriyor savunma mekanizmasıdır ateş. Kimi bebek uyur kimi huysuzlanır ağrı çeker kimi halsiz olur iştahsız olur kimi de ateşlenir. Tepki bebekten bebeğe değişir
tenceretavakuskana Bılgım yok ustte kalsın🙏🏻Doktorumuz ates yapabılırde yapmayabılırde her durumda ates olmaz demıstı hıc sorma geregı duymamıstım
ZeynepEdis Bızım doktorumuzda oyle diyor ama cevremdede ateş kimisine yapıyor kimisine yapmıyor sebebını merak edıyorum