Benim kızım 1 yaşında ve 7 aydan beri akşam saat 8-8.30 gibi gece uykusuna geçiyor. Sabahda 7′de uyanıyor. Böyle bir düzen kurduk ikimizde memnunuz. Ama arkadaşımda diyor ki ‘yaz geliyor sekizde hava bile kararmıyor, hiç mi yaz akşamında parkta yürümeyeceksin, hiç mi akşam oturmayacaksın biraz geçe al bence en azından 9-10 olsun’ dedi. Oturduğum yer çok güzel normalde çok güzel bir yaşam alanı var yazları gece yarısına kadar dışarda olurdum. Ama kızımın uykusuna çok dikkat ediyorum, nereye gidersem gideyim akşam evde oluyorum uykusu aksamasın diye. Bir gün aksasa üç gün huzursuz oluyor. E bebeğimden de kıymetli değil, ben hep böyle erken yatıp erken kalksın istiyorum daha sağlıklı böylesi. Sizce de doğrusu bu değil mi?