Kizlar bu soru kendim icin pazartesi devlette dişçiye gittim basladi kanala kanaman cok oluyo yapamiyorum dedi ve icine galiba ilac koyuyorum dedi bi seyle kapatti bu seni 10 gün idare eder edi ama o tarafimla yemedigim halde bisey yiyemiyorum agridan duramiyorum sizinde basiniza geldimi yarin 4 gün acaba yarin tekrar gitsrm yeterli olurmu koydugu ilac icin