1prensannesi06 Angel00 teşekkür ederim canım :) benimki sadece mamayla besleniyor o yüzden sormuştum kaşık mamasını bide meyve püresinin üzerinde de 4+ yazıyordu onuda soruyum dedim sormuşken 😅
Mihrimahim16 Ben 4 ayda yavaş yavaş ek gıdaya başladım… 5,5 aylığız Ana Öğün formül süt… Günde 1 kere ek gıda veriyorum.. muhallebi vermek istemenin sebebi nedir ?