Öneri almak için post açmak istedim sabahki düşüncelerime ait posttan sonra . Kızlar 5 günlük anneyim sütüm damla damla anca geliyor bebeğim beslenemiyor sarılık var diye aşırı stres yaptım . Kendimi yetersiz kötü anne ilan ettim . Her neyse bundan sonra kendimi toplamak için elimden geleni yapacağım . Tavsiylerinize ihtiyacım var sütümü ne artırır . Depresyonuma ne iyi gelir. Sürekli ağlama krizine giriyorum gözlerim davul gibi mosmor oldu . Yetersizlik hissime ve az gelen sütüme illaki yaşayan bileniniz vardır . Şunu yaptım işe yaradı dediğiniz şeyleri bekliyorum.