Aliiisss doğduğunda benim oğlumda ağlamadı, mor ne kelime simsiyah olmuştu o müdahale anını hala unutamıyorum. Ölü bebek mi doğdum deyip ağlıyordum. Odama çıktığımda özenle hazırladığım yatağı boştu 😔 süslediğim odaya onu getirip resim çektiremeden çıktım. Her şey bir yana kucağım boş eve gelmek çok zordu, mücadelesini verirken kalkıp yanına gidememek daha zordu tüm bunlar olurken ben dikiliyordum keşke bacaklarımı hissetseydim de dokunsaydım diye ağladım.. Yan odamda benimkiyle aynı saat diliminde doğan bebeğin sesi geldikçe ağladım. Ama Yoğun bakıma geldiğinde durumu çok kötüydü şimdi daha iyi dediklerinde dünyalar benim oluyordu. Bizimde yoğun bakım savaşımız 5 gün sürdü. Şimdi karşımda uyuyor çok şükür🙏🏻 Okuyunca hikayemiz nasılda benziyor, sağlıkla büyütelim🌸 MaşaAllah meleğinize güçlü savaşçıymış 😘 Bizde 2 ay 8 günlüğüz 💕