Asiyyrr ilk üç ay kucak istiyorlar. Bu ihtiyacı karşılamak lazım, kizim 9 haftalık oldu, gündüzleri koynumda uyuyor, kipirdayamiyorum, koltuğa esir ediyor 😂😂 boyun ağrısı da cabasi. Üç ay bitene kadar sabredicem, aslında kanguru ile de evde kucakta kalabilir onu denemedjm henüz.